StarWarsGames - Az oldal újraindul !!!!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Dooku vs. Anakin & Kenobi

 
SW : Knights of the Old Republic II : The Sith Lords
 
Star Wars:Battlefront 2
 
Online játékok
 
Egyéb
 
Links
 
Mely oldal párját fognád ?
Lezárt szavazások
 
Végigjátszás (ahogy én csináltam ! )

Végigjátszás (remélem nem gond, hogy nem raktam fel képeket!)

Egyedül hozod meg a döntést.Együtt mentek végig az úton.

           Közösen szembesültök  a következményekkel


 A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://www.obsidianent.com/images/logo_k2.gif”.

Végigjátszás

 Peragus


A feladat lényege, elmeneküljünk a bolygóról, miután eljutottunk az Ebon Hawkhoz. Miután felébredtünk a kis koltokúrából induljunk el egyenesen, majd a terminállal nyissuk ki raktár, és a hullaház ajtaját. Nézzük meg a hullákat, beszélgessünk Kreiaval, majd haladjunk tovább, és zúzuzzuk be az ajtót a frissen szerzett fegyverünkkel(amely minden rárt zárat egy csapással ki tud nyitni) Szedjünk fel mindent, öljük meg a droidokat.Miután szintet léptünk, és eljutottunk a nagyterembe, a folyamatos droid-írtás mellett, menjünk oda a központi terminálhoz, majd szüntessük meg az er?teret a börtön ajtajáról. Vizsgáljuk is meg a börtön, ahol Atton Randdal találkozunk. Beszélgessünk vele egy kicsit, majd a központi terminálhoz menjünk ismét. ott T3mal kell beszélni, majd jön egy rész, mikor a kis droiddal kell lennünk. Szedjünk össze minden felszedhetöt, öljük le a droidokat, majd robbantsuk fel a fenti ajtót. Menjünk fel a terminálhoz, javítsuk meg, és nyissuk ki a Fuel Depot ajtaját. innen menünk abba az irányba, majd nyissuk ki szintén egy terminállal az adminisztrációs szint ajtaját. Ezután kis driodunkat lenyugtatják, így ismét a f?karakterrel vagyunk. Induljunk el visszafele, ahol T3-M4 kinyitott egy ajtót, majd irány a bányába, ahol szokáshoz híven szedjünk össze minden, nyírjunk ki minden droidot.( Vannak gyógyító droidok akik egymást gyógyítják, célszer? ? velük végezni el?ször) miután mindenhol jártunk menjünk ki a kijáraton, ahol egy HK droid tartozkodik, aki elmondja nekünk, hogy a kijutáshoz egy jelszóra lesz szükség, a biztonsági tiszt által elmondva, aki már felmondta a szolgálatot(halott). A szomszéd szobában találhatunk egy Sonic Imprint Sensor-t(hangrögzít?t), mellyel vegyük rá a HK-50est, hogy mondja el a jelszó egy részét. Egy kis meggy?zéssel(Persuade) el is mondhatja az egészet. Induljunk tovább, pusztítsuk el a droidokat, majd a kijáraton keresztül menjünkmenjünk fel az els?ként bejárat szinytre. A Security Deskb?l kiszedhetjük a jelszó második részét is. Továbbhaladva a turboliften keresztül az els? talált konzolból kiszedhetjük a jelszó harmadik, egyben utolsó részét is, és kinyithatjuk a zsilip ajtaját. A zsilip mellett találhatunk egy ?rruhát, és ezzel együtt menjünk ki Peragus küls? részére. Szerencsére a hosszú utat nem olyan tempóban kell végigjárni mint a KotOR1 ?rsétáit, ezáltal hamar eljutunk a hálótermekig. Derítsük fel a terepet, majd Shift Assignment terminálnál valamilyen módon nyissuk ki a vele szembe lév? ajtót. Ott a hálótermekben nem árt leereszteni a méreg leveg?t, esetéleg felvenni egy méreg-immúnis maszkot, vagy ha kemények vagyunk sétáljunk csak rajta végig . Nézzünk szét a szobákban, ahol jó sok dolgot tudunk összeszedegetni, majd ha végeztünk oldjuk meg a konzolnál a feladatot( a pötty 1-et, X 5-öt, a 10-et jelent. haladjunk tovább, szedegessünk fel mindent a droidok írtása közben, majd egy Coorta nevezet? személy teteménél pötyögjük be a jelszót. Ha nem m?ködik próbáljuk meg fordítva (5, 5, 13, 17, 3) Miután ismét fent vagyunk csatlakozik Kreia, majd egy két perccel kés?bb Atton is. Miután leszámoltunk HK-50essel, s droid barátaival, nézzük meg HK-50est, mert egy alkatrészt találunk HK-47-eshez. Majd ha a központi terminált nézzük induljunk a jobb oldali felfele vezet? uton, majd a nemrég érkezett Harbingerre lépjünk be. A hídon nézzük meg a terminált, szerezzük meg a meteor térképet, majd ha gondoljuk mehetünk tovább is leölni a Sith-Orvgyilkosokat, és felszedhetjük a hasznos dolgokat. Miután nincs tovább menjünk vissza a bejárathoz, és ott lesz még egy ajtó. Azon keresztül menjünk tovább ahol ismét Sith-Orvgyilkosokat ölhetünk, és felszedhetünk minden jót. Miután a legénységi részben vagyunk, nézzünk bele minden szobába, feltétlenül nézzünk be a sajátunkba, ahol találunk pár hasznos dolgot. Végezetül haladjunk tovább a turboliften. Itt találkozunk majd Darth Sionnal, kit feltartoztat Kreia, így Attonnal kell továbbmennünk. Nyissuk ki az ajtót a terminállal, majd menjünk ki rajta. Egy id? után találkozunk T3-M4el, velük kutassunk át mindent,, mivel találunk majd egy 25-ös hangár nyitásához szükséges dolgot. Menjünk fel a terminálhoz, nyissuk ki a hangár ajtaját, majd induljunk el a szokásos droid mészárlással a hajó felé. Szálljunk fel az Ebon Hawkra, majd lövöldözzük ki a Sitheket(aki sok XP-t szeretne ne l?jön le egyet sem, mivel a hajón meg lehet velük küzdeni XP-ért.) Miután Kreia is a hajón van távozzunk Peragusról.


Telos(Citadel Station)


Miután megérkeztünk szépen le is tartóztatnak minket, az Ebon Hawkot, és T3-M4et pedig elveszik t?lünk. Miután már szabadon tudunk mozogni, nézzünk szépen körül mindenhol, tegyünk zsebre minden hasznosat, vagy válaljunk el pár mellékküldetést. Ezek után hiányzó felszereléseinket kéne visszaszerezni, úgy, hogy jelenlegi 82-es szintr?l lemegyünk a 81-esre. Természetesen itt is majd nézzünk körül mindenhol, majd egyenesen haladva, elmenve a lift mellett juthatunk be egy terembe ahol egy droid áll a pultnál, majd a másik teremben Grenn parancsnok, ki több küldetést is adhat nekünk. Beszélgessünk a droiddal, ki majd engedélyezni, hogy hozzáférhessünk cuccainkhoz, melyeket szépen "tegyünk" vissza magunkra. Nos, ezek után eldönthetjük kinek dolgozzunk: Az ithorianoknak, vagy a Czerka vállalatnak.
Ithorianok feladatai.
?k a 82-es szint nyugati részében tartozkodnak. Egy Chodo nevezet? ithorian adja majd a feladatokat, a legels? az, hogy visszaszerezzünk egy droidot. Csak szépen induljunk el abba az irányba, ahonnan visszaszereztük felszereléseinket, majd ne menjünk fel, menjünk le a lifttel. Ott ahhoz a hangárhoz, ahol az Ithorian áll, majd ott menjünk be kis csata árán szerezzük meg a droidot, majd vigyük vissza az ithorianoknak. A következ? feladat, hogy beszéljünk Sluskkal, kinet a helyét, egy vörös hajú n?, Luxa árulja el, aki a Cantinában található. Ha beszéltünk vele induljunk az Exchange irodába(82-es szint, keleti rész, ahol egy rodian ?rködik), majd nyírjuk ki a támadókat, s döntsük el miként bánunk el a vezet?kkel. Ha végeztünk ne kérjünk jutalmat, ekkor még többet kaszálhatunk. Ezután ismét egy feladat: Menjünk a Cantinába, majd Corrun Falt adni fog egy tippet, meggy?zés/lefizetés esetén. Ezután induljunk el odo Chano droidboltja felé(a lakrészeknél található). Ott egyszer?en a kért 2500Creditet kérjük el az ithorianoktól. Ezután irány a Czrerka iroda, beszélgessünk a droiddal, majd ezután ?t írányítva kell bejutni a Czerka Mainframe termébe, ahonnan a terminálról le kell tölteni az adatokat. Az negyedik, egyben utolsó feladatot nem tudjuk megcsinálni, mert visszahívnak minket egy kis Czerka-támadás elleni védelemre. Ne hagyjunk egyet se életben, menjünk a Vivariumba, szedjük fel Mozától a kulcsot, majd haladjunk belljebb, hogy kinyírhassuk a többi zsoldost. Ha megvan minden, Chodo megmondja, hogyan juthatunk el a bolygó felszínére, ezek után irány a dokknál lév? hajóhoz.
Czerka feladatai.
A Czerka vállalat els? feladata ugyan az mint az ithorianoké, annyi különbséggel, hogy a droidot nem az ithorianokhoz, hanem a Czerkához kell küldeni. Második feladat, hogy megöljuk Sluskot, az Exchange vezérét. De miel?tt ezt tennénk, látogassunk el Luxához a Cantinában, kinek több dolgot kell teljesítenünk, hogy bejussunk Sluskhoz. Elöször el kell mennünk egyedül(!) Med Baybe(82-es szinten, a nyugati résznél), ott a számítógéphez kicsit beszélni, majd a 82-es szint keleti részébe, a lakásrészeknél a B2-es ajtóhoz. Itt meleg fogadtatás ér, el akarnak tenni láb alól, csak változik a helyzet, mi tesszük el ?ket, majd irány vissza Luxához. Verjük át, ezáltal megtartva a pénzt, és kapva a második feladatot. Menjünk Opo Chanohoz, és vágjuk le. Ezután luxa bejuttat Sluskhoz. Miután az Exchange irodánál vagyunk, öljünk le mindenkit, Sluskot, Luxát is mindenkit. Ha ezekkel megvolnánk menjünk vissza a Czerkához, ott is Lorsohoz, elmondva neki a történteket, majd irány a dokk, és a bolygó.


Telos


Mivel a hajónkat kil?tték, így nem volt kellemes landolásunk. Magunkhoz térve a kellemes landolás mellékhatásától, elöttünk áll Bao-Dur, aki be is áll a csapatba. Járkáljuk végig a térképet, gy?jtsük be az XP-ket a vadállatoktól, és Mercenary-któl, szedjünk fel minden szépet és jót, haladva a cél felé, a sok aknát felszedve-belerohanva, és a további ellenségeket kinyírva, elérkeztünk egy kis település-féleséghez. Ott is természetesen a Mercenary-knak üssön az utolsó órájuk, majd menjünk be egy lefelé vezet? ajtón. Miután bent vagyunk az épületben, Bao-Durral hatástalanítsuk az energiasugarakat, és kerüljük el a méres-gázos padlót. Miután találtunk egy hajót, nem tudunk vele egyb?l elmenni, el?ször a reaktort kell beindítani, majd az ajtókat kinyitni. Nézzünk még körül a további részeken, a droidokat aprítsuk le, szedjünk fel persze mindent, majd elvégezve a feladatokat menjünk vissza a hajóhoz, és haladjunk tovább. Nem fog szerepelni sokat ez a hajó a játékban, mivel ahogy repülgetünk, egy kedves HK-50-es egy rakétavet?t belénk irányítva kilövi a hajót. Le is zuhanunk ismét, egy épület tetejére, ahol szakad a hó, és vár egy pár szintén kedves HK-50-es, akikkel nem is kell mondjam mit kell tenni. Az egyikb?l szedjünk ki egy alkatrészt, mely jó lesz majd az elromlott HK-47-be, és menjünk le az épületbe. Atrissal, és a Haindmaiden testvérekkel beszélgessünk egy jót, szedjünk fel mindent ami használható az épületben, majd kiszabadítva társainkat, lépjünk le err?l a helyr?l. Felszállva az Ebon Hawkra, csatlakozik hozzánk Haindmaiden. T3-M4-nek köszönhet?en megvan a küldetésünk.(Egykori tárgyalásunk felvételét megszerezte) Meg kell találni a 4 Jedi mestert, a Dantooineon, Korribanon, Onderonon, és Nar Shaddaan. Ha a jó oldal hívei vagyunk, küldjük a jediket a Dantooinera, egy új Jedi rend alapítása reményében, ha gonoszak vagyunk végezzünk mind a néggyel.
Ezek után szabadon mehetünk mind a négy bolygóra.


Dantooine


Kezdem Dantooine-nal. Miután leszálltunk, célozzunk meg az egykori Matale birtokot, s az ottani vezet?vel Terena Adarével beszélgessünk. (ha a bolygón vagyunk nézzünk el egy Akerre nev? árushoz, kit?l lehet venni Thorium Charge-ot!) A beszélgetés célja, hogy engedélyt ad a Jedi Enklávé megvizsgálására. Ebben az épületben még vár pár küldetés. Ha megvolnánk, el is indulhatunk a kristály barlangba, amely a másik pusztaság egy sarkában van. Miután beléptünk kaszaboljuk le a Kinrathokat, majd a kristályokat fosszuk ki. Egyel?re végezvén a barlangal, induljunk el a Jedi akadémia felé, majd ha szemben vagyunk vele, a jobb oldali ajtón menjünk be. Ott szépen tisztítsuk meg a terepet(mindenféle cuccok felszedése, szörnyek megölése), majd ha gondoljuk a bejárattól nem messze az egyik teremben egy Jorann nev? embert is kiengedhetünk. Kiszabadítása után, ha megkeressük a táborukban, 1000 Creditért birtokunkba helyezhetjük a második fénykard alkatrészt. Az akadémiára visszatérve, lesz ott majd egy terem, melyben Disciple fog tartozkodni(n?i karakternél csatlakozik is), kivel beszélgessünk, majd a terem végében fekv? hullák egyikét?l kaparintsuk meg datapadját. Ezután hagyjuk el az épületet, s irány vissza a kristálybarlang, ahol egy kis bees?ben találhatunk pár Mercenary-t, akik fogva tartják Vrookot. Szabadítsuk ki a jedi mestert, majd kedvünk szerint beszélgessünk vele egy keveset, vagy támadjunk neki 3 mondat váltás után. Megölni még nem lehet, mert nekilök a falnak, s elfut. Kifelé menet a barlangból vár ránk a Mercenaryk vezére, ki döntés elé állít minket kit támogatunk. vagy a Mercenary-kat, vagy a telepeseket. Ha neki nem tetsz? választ adunk, nekünk támad a kis csapatával(ha mindig meghalunk, van egy tippem mit kell csinálni! - saját magam agyaltam ki -el kell futni mindenkit otthagyva, hogy végül senkise üldözzön, majd ugy visszamenni, hogy mindigcsak egy mercenary harcos kezdjen közeledni felénk. Azért egyel mingyárt könnyebb elbánni. majd ezt így, míg el nem fogynak.) ha tetsz? választ adunk, s málléjük állunk, akkor "csak" Vrook mester esik nekünk zöld fénykardjával. Tehát így, úgy, lényeg menjünk vissza Khoonda-ba, majd a vezet?vel beszélni, ki segítségünket kéri. Szóval vagy Vrookot, vagy a Mercenary-kat gyilkoljuk le, majd szépen, ki jól végezte dolgát menjünk vissza az Ebon Hawk-ra, és válasszuk ki a következ? bolygót.( a harmadik fénykard alkatrészt Visas kardjából lehet megszerezni, pl, ha játék közben már láttátok Visas kisfilmjét, a Dantooineon, miközben csináljátok a dolgokat nézzetek fel az Ebon Hawk-ra, majd gy?zzétek le Visast, majd rakjátok össze Bao-Durral a fénykardot, majd örüljetek)



Korriban


A "legrövidebb" bolygó, nem sok mindent kell itt csinálni. Miután kiszálltunk az Ebon Hawkból, ha gondoljuk hallgassuk meg Kreiát a régi Sith nagyúrakról(akkor lehet ezeket kérdezni, ha a sír elött vagyunk), majd szedegessük fel a csontvázakból a holmikat, és nyírjuk ki a vadállatokat. Ha gondoljuk Kreia tiltása ellenére bemehetünk a Shyrack barlangba, de ha nem haladjunk az akadémia felé. Belépvén végezzünk az összes él?lénnyel, aki bent tartozkodik az akadémián majd ha tényleg megtaláltunk mindent, menjünk az egyetlen használható terminálhoz, s hozzunk létre egy új tanulót, s töltsük ki a tesztet.
1.válasz: Freedon Nadd
2.válasz: 20 ( gyengébbek kedvéért: twenty)
3.válasz: Gizka
4.válasz: I always lie
5.válasz: passion-strenght-power-victory
Ha megvolnánk kinyíltak az ajtók, s az egyikbe benézve lehet találni a sok Sith-Orvgyilkos mellett is egy ládát amelyet nehogy kardcsapással nyissunk ki mert felrobban. Szépen zárnyitással kell azt kinyitni(megéri), mivel találunk benne egy sperciális dolgot, egy Thorium Charge-ot mely 2 ajtóhoz szükséges. Az egyik az itt az akadémián található Uthar egykori szobájának ajtajához(van bennt egy érdekes dolog!), a másik ahopva szükséges lehet, az a Dxunon található raktárhoz.(nem kell félni, lehet Thoriumot még Dantooine-on is venni, így a mostanit használjuk csak el Uthar szobájára). Majd menjünk fel a kinzótermekhez, belépve az egyikben öljük le a vadállatokat, nyissuk ki a terminállat a vallató szobát, majd megtalálhatjuk a bolygón keresett jedi mestert, de holtan.(ha darkosak vagyunk egyik megjegyzésünkkel kaphatunk egy dark-pontot), majd hagyjuk el az akadémiát. Darth Sion utunkat szegezve, esik nekünk. Nem egy nagy ellenfél, bár egyetlen egy jó képessége, hogy befeszítve a mellizmait max-ra tud gyógyulni. Kreiának "köszönhet?en" nem kell tovább küzdenünk, s elhagyhatjuk az akadémiát. Nézzünk be a Shyrack baralgba mindenféleképpen!(már csak azért is, hogy tovább tartson a játékid? ezen a bolygón) Öljük le a barlang lakosságát, s szedjünk fel mindent, majd a hídon áthaladva, balra menvén felfedezünk lila sugárféleségeket, s egy bejáratot. Menjünk be rajta(ez Kreia tesztje), s nézzünk végig a múltunk néhány eseményén. Miután (természetesen itt is szedjünk fel mindent, és öljünk meg mindenkit) menjünk ki a barlangból, majd vissza az Ebon Hawkra, és jöhet a következ? bolygó.


Dxun & Onderon (először)


Miután az Onderonra próbálnánk leszállni, hát nem fogunk, támadás ér minket. Ha gondoljuk lövöldözzük ki támadoinkat, de ha gondoljuk hagyjuk ?ket tovább lövöldözni. Lényeg lezuhan a hajó, a Dxun holdon, nem messze az Ondreontól. Kiszállván hajonkból, egy Jungle-ban találhatjuk magunkat, és egy kis felfrissítésként esik az es?. Az els? területen végezzünk minden ránk támadóval, ha van valami érdekes szedjük fel, majd menjünk a következ? területre. Ezen a területen már az elején találhatjuk azt a bizonyos lezárt raktárat, melyhez a jó kis Throrium Charge kell! Szépen kutassuk át a raktárat, induljunk tovább egyenesen, majd látunk egy kevés mandaloriant. Vagy leöljuk ?ket, vagy barátságosak leszünk, végül elvezetnek táborukba. Az itteni f?nök, a Mandalore, akinek segítségével juthatunk csak el az Onderonra. A szitu nagyjából ugyan az mint a KotOR1-nél korribanon, hogy tekintélyt kell szereznünk. Hat feladatot teljesíthetünk.
1. A táboron belül, megjavíthatjuk Zuka számítógépét. Két gépen kell dolgozni, s a harmadik alkatrészt 3 lényt?l a Jungle-b?l.
2. Szintén táboron belül harcolhatunk is, bajnoki címet elnyerve.
3. Megölhetjük az Onderoni kémeket, ha beszélünk a délnyugati részen található mandaloriannal, a barlangoknál.
4. Megmenthetjük/megölhetjük egy elt?nt mandaloriant - a térképen nézve északkeleten tartozkodik. -
5 Felrobbanthatjuk a fegyverraktárat. - a térképen nézve, az északnyugati részen található -
6. Megölhetjük a zakkeget - a térképen nézve, a délkeleti sarokban tartozkodik -
Ha megvolnánk néhánnyal, menjünk Mandalore-hoz beszélni, majd a hajóval távozhatunk az Onderonra.
Megérkezvén indulhatunk is beljebb, végig sétálva az utcákon, eljutunk a Cantináig, és Dhagon Ghent házáig, ahol kiderül, hogy Dhagon be tud minket juttatni a királyi Palotába, ahol az itteni Jedi mester tartozkodik, de szerencsénkhez híven Dhagon épp le vagy csukva. Ez ügyr?l Riiken kapitány tud többet mondani, aki a kereskedelmi negyedben lesz. Odafele menet egy kisebb támadás ér, lazán leverve, menjünk beszélgetni a kapitányhoz. Riiken elmondja Dhagon gyilkosság vádjából raboskodik, mir?l több információt a Cantinában szerezhetünk. Tegyünk is így, lépjünk be a Cantina bejáratán, majd beszéljünk panarral, és Nikkoval. Ezután a Cantina elött hever? szemétdomb, s törött droidot átkutatva menjünk vissza a Cantinába, s beszéljünk Nikkoval, majd ismét Panarral. Menjünk ki ismét, a 1B-8D jelzés?(nev?) droidhoz, kit?l 25Creditért vegyük meg az alkatrészeket, majd ismételtena Cantinába való visszatérés után, most egy Kiph nev? twi'lekkel, majd Nikkoval kell beszélni, majd Dhagon kiszabadul. vele beszélgetvén ad még egy feladatot. a Cantinában tartozkodó Bakkelt öljük meg az embereivel együtt, majd szedjük fel t?le az adatlemezt, majd térjünk vissza Dhagonhoz, ki megszervez egy találkozót Kavar mesterrel, kivel csak rövid ideig beszélgethetünk, mivel megtámadnak minket, ezért Kavar elfut. Ezután térjünk vissza a hajonhoz, legy?zve ellenségeinket, majd térjünk vissza Dxunra. Ott Kelborn mondja, hogy jelez majd nekünk miután visszatérhetünk az Onderonra. Így majd kés?bb kell visszatérni Onderonra, addig csináljunk meg egy másik bolygót.


Nar Shaddaa


Az itteni Jedi Mester a Zez-Kai Ell nevet viseli, kit az Exchange által találhatunk meg. Az Exhchange felfigyelését úgy kelthetjük fel ránk, ha az itteni embereket megsegítjuk, vagy éppen az Exchange-t támogatjuk. A felfigyelés mértékét egy Kallah-Nah nev? alaktól tudalkolhatjuk meg bármikor, s ha megcsillogtatunk elötte 2000 Creditet akár rossz hírünket is keltheti. Ez a személy a szórakoztató negyedben lebzsel. Sok mellékküldetés megoldása lesz célunk, mely felmérgesítheti az Exchange-t.
Vogga's Hoard - n?i karakterünk, vagy bármelyik n?i csapattag mehet táncolni -
Galactic Reunification - a menekültek között tartozkodik a nej -
Fassa's Freighters - a második pilonnak adjunk áramot, majd menjünk oda, és állítsuk be a következ?ket: Silver Zephyr, Alakandor, Toorna's Profit -
Saquesh megölése is segíthet.
Ha a sötét oldalt ereje lakozik bennünk, könnyebb feladatunk van.
1. Nadaa-t rávehetjük adja el magát b?nöz?nek.
2. Lootrát rávehetjük, hogy csatlakozzon az Exchane-hez.
3. Menekültek meggy?zése, hogy agyják fel harcukat.
4. Swoop versenyz? droid megsemmísitése.
Ezek mellett még segíthetünk a raboszolgákra vadászó b?nöz?knek eladni az áldozatokat, s rávehetünk egy emberkét is, ki betegeskedik, hogy legyen öngyilkos. Ezek után térjünk vissza hajónkra, majd öljünk meg minden trandoshant, majd kapunk egy üzenetet, hogy Visquis bandavezér hív minket a Jekk'Jekk Tarrba. Miután elindulunk a mérgez? leveg?j? Cantinába, találkozunk vagy Mirával, vagy Hanharral, s ez után Attont irányíthatjuk. Hurrá! Életveszélyes csata következik, alig lehet megnyerni, nade egy kis trükköcskével simán meg lehet csinálni. Irány a bárpult mögé, s onnan lövöldözzük a twi'lek testvéreket. Ismét "magunknál vagyunk", azt követ?en, hogy Mirát elkapták, induljunk el személyesen is a Cantinába. Kreia megtanít egy jó kis képességet, mikor már összeesnénk a méregt?l. Ezután haladjunk Mira utján, de most öljük le a nekünk támadó sereget. Majd szépen menjünk ki a bárból. Ezután vagy Mirára, vagy Hanharra váltunk(attól fögg Jó vagy Rossz oldalon vagyunk) s le kell gy?zni a másikat. Mindezek után, s a Kath vérebek életének kiontása után, szépen gyilkoljuk le a fekete ruhás támadókat, szedjünk fel mindent, majd irány a kijárat. Ha nem néztünk körül Mirával vagy Hanharral tegyük meg f?h?sünkkel, majd menjünk Mira vs. hanharr párviadal színterére, ahhol Visquis fog tartozkodni. Döntsünk ahogy kívánunk, de a végén fölreterítenek a sugarak, s elrabolnak minket. T3-M4 barátunk irányitásával jussunk el a terem végébe, majd fejtsük meg a belépési feladványt. Majd( El?ször a 4.-iket, majd a 2.ikat majd az 5.iket választva) bejutunk az ajtón, s megszerezhetjük a kódokat. Visszafelé menet utunkat állja 3 HK-50es droid. Öljük meg ?ket, majd egyiknél találhatunk egy HK-47eshez szükséges alkatrészt. Ezek után szépen guruljunk ki a kijáraton. Ezek után felkerülünk Goto hajójára, ahol fogva tartják karakterünket. a halomnyi droid szétzúzása után kiszabadítva h?sünket, majd a szedjünk össze jópár dolgot. Az els? a bejáratnál található driodnál lesz, két fontos cucc még a karakterünk tartozkodásánál(egyik a driodban, másik a terminálban) a negyedik és ötödik, még másik két droidban van, a hatodik pedig egy sima terminálban. A hídron található egyik terminálba helyezzük be szépen a kódokat, állítsunk mindent másodlagos energiaforrásra, a másikon pedig kapcsoljuk le ezt az energiát. Majd szépen menjünk vissza a bérgyilkoson lemészárlásával a hajónkra, s távozzunk. Visszatérvén a bolygóra, vagy Mira vagy Hanharr megkeresi a jedi mestert, kivel beszélgessünk s küldjünk a Dantooine-ra, vagy beszélgessünk s küldünk a túlvilágra.


Dxun & Onderon (másodszor)


Visszatérve hajónkra, T3-M4 jelenti, hogy Kelborn üzent, s mehetünk vissza az Ondreonra. El?ször is ismét a Dxunon landolunk, majd beszéljünk a mandaloriannal, ki mondja lenne még tenni valónk, a Dxunon is. Állítsunk össze egy csapatot (lehet?leg az er?sebb karaktereinkb?l), majd a második csapat összerakása után, az els? csapat feladata következik. Az aknák hatástalanítása, majd Sithek lemészárlása után egy nagyobb területre jutunk, ahol a szokásos öldökléssel nyomuljunk egyre beljebb. Öljünk le mindenkit aki nem a csapatba tartozik, majd szépem menjünk be a hatalmas sírba. Eljutva az elágazásig, madj menjünk jobbra, s a lenti szobában oldjuk meg a terminálnál található feladványt. (6*2)-8+9/1=13. Miután végeztünk, menjünk vissza, majd a balra vezet? uton tovább. A feladatnál a C válasz lesz a helyes. Visszamenvén mostmár mehetünk tovább egyenesen, ahol majd egy nagy zárt ajtó fog lenni. Nem lessz nagy ördöng?ség kinyitása, menjünk balra, meg jobbra vezet? utakion, végezzük el a dolgokat, amjd beléphetünk az ajtón, ahol pár Sith mester támad majd ránk. Ha gondoljuk, és ne csak gondoljuk kötelez?en tegyük is fosszuk ki Freedon nadd szarkofágját, majd a mandalorian a bejárat elött vár...
Ezután jön az Ondreon a mi karakterünk személyében. Egyszer?en öljük meg a ránk támadókat, szedjük fel a náluk talált cuccokat, majd szépen elegánsan haladjuk a királyi palota felé, szintén legyakva ellenfeleinket. Majd eljutva a Palotába. a feladat a kapu kinyitása lesz. Úgy tehetjuk, hogy mind a két oldalon a fels? részekben kapcsolokat kell aktivizálnunk. Miután végeztünk megnézhetjük az Északnyugati terem tartalmát is, az alábbi számokkal válaszolva: 66, 45, 39. Mindenképp menjünk egy múzeum látogatásra, majd fosszuk ki azt. Bejutván láthatjuk a királyi katonák, és Vaklu embereinek harcát, majd f?karakterünk vagy megbeszéli a találkozót Kavarral, vagy belémártja a fénykardot. Ezek után vagy a királyn?, vagy pedig Vaklu mellett állunk. Miután végeztünk mindennel, szépen visszatérünk Dxunra, szépen el is mehetünk.


Dantooine & Telos


Ha megtaláltuk mind a négy jedit, akár a Dantooine-ra irányítottuk ?ket, akár lekaszaboltuk ?ket, irány a Dantooine-ra az 1-b?l jól ismert Jedi Enklávéra. Ezek után nézegessünk körbe az akadémián majd a párbeszédek után kapunk egy új er?t!( a gonosz karakterek Force Crush, a jó karakterek Force Enlightenment) Majd értesítenek, hogy Handmaiden, vagy ha n?i karaktert alakítunk handmaiden testvérek elrabolták Kreiát, és a Telosra vitték. irány a Telos!
Ismételten találkozhatunk Atrissal, ha férfivel vagyunk el?ször Handmaiden küzd meg vele, majd mi. Miután legy?ztük sokat beszélgethetünk vele, s elmondja, hogy Malachor V-re kell mennünk, hogy szembeszálljunk Darth Trayával, de el?ször még Darth Nihilussal kell végeznünk. Nincs is messze, épp a Citadel Station felett van hajója a Ravager. Ez után Citadel Stationon találhatjuk magunkat, mely eléggé ramaty állapotban van. Itt nem sok lesz a dolgunk, többnyire a sok Sith lemészárlása után a liften keresztül el juthatunk a jó Ravagerre.


Ravager


Célunk megsemmisíteni a Ravagert, 4 akna elhelyezésével. Szépen fésüljük át a hajót, szedjük fel a dolgokat, öljük meg a Sitheket, majd a hajó eldugott sarkaiban, ahol kicsit rossz állapotú a hajó, kell elhelyezni az aknákat.(ilyenkor a mandalorian szól), Mivel az utolsó felrobban, így kell szereznünk egyet. Szerencsére, az egyik kisebb teremben, találhatunk egy alkatrész féleségb?l egy újabb aknát, amit a terem végében lév? terminállal "oldhatunk fel". Helyezzük el szépen a négy aknát, és menjünk a híd felé. Ha gondoljuk menjünk Visas egykori szobájába be, majd tovább a hídhoz, ahol maga Darth Nihilus fog minket várni. Bár lehet azért mert hárman vagyunk ellene, nem tudom, de szerintem elég egyszer? legy?zni. Ha gondoljuk mondjuk meg Visasnak, hogy hozza el nekünk a maszkját, amit sajnos nem lehet felvenni. Eltávozván a Ravagerr?l, menjünk szépen vissza kiindulási pontunkra, majd hagyjuk el a hajót. A videón szépen lehet látni, ahogy eredményes munkát végetve széjjel robban a hajó. A Teloson, még beszélünk egyet Carthal, és ha minden igaz Bastilával is, majd elhagyván a Telos bolygót következhet az utolsó: Malachor V


Malachor V


A sikertelen landolás után, induljunk el szépen felfedezni ezt a gyönyör? bolygót. A Storm Beast-eket szétcincálva, nézegessük meg a hulláknál rejl? hasznos holmikat, majd induljunk el a következ? területre. (érdemes megölni minden Storm Beastet, f?leg a lezuhant hajók el?tt, már csak az XP miatt is, nameg mikor a kis droidra váltunk, ne nagyon kerüljön Storm Beastekkel szembe, mert onnan élve nem kerül ki.) Szépen haladjunk csak az akadémia felé, a barlangon át, a hatalmas Storm Beastet legy?zve. Miután az akadémiához értünk meghajol elöttünk néh?ny Sith, majd "más b?rébe bújunk". Ha jó karakterünk van, Miráé lesz a f?szerep, kinek Hanharral kell egy végs? ütközedben végeznie. Hanharr enyhén szólva er?sebb, szóval agyaljuk ki a stratégiánkat, hogyan végezzünk vele. Ezek után, leszünk a kis droid személyében. Feladatunk megkeresnünk azt a bizonyos négy lezuhant hajót, majd ott a számítógéphez menni. Az els? kett? az els? területen lesz találhat, az egyik feljebb, a másik már lentebb lesz. Az utolsó kett? pedig a következ? területen, melyek közül az egyik a barlangban, a másik meg Délkelet irányába(azthiszem) Mind1, vagytok remélem olyan ügyesek, s megtaláljátok ?ket. Ezek után ismét miénk lesz a szerep. Ajánlom, szépen fésüljük át az egész akadémiát, a hasznos dolgokért, és a sok XP-ért. Igaz rengeteg ellenfelünk lesz, de szerintem lazán le lehet ?ket csapni. Majd az akadémia legfels? ajtajánál, mikor bemennénk Darth Sion állja utunkat. Négyszer kell legy?znünk, mire már nem lesz képes a "mellem befeszítem, max-ra gyógyulok" produkciójára, s összeesve meghal. Bár közben gyengíthetjük azzal, hogy gy?zködjük, hogy esélye sincs, meg Kreia bábja ilyenek. Mind1 így, úgy könny? ellenfél.
Kimenve az ajtón, sétáljunk oda kedves kis ismer?sünkhöz, immár Darth Trayához, majd lazán, s könnyedén gy?zzük le. Ekkor három lila fénykardot küld ránk, kikkel szintén végezzünk(ajánlatos elfutni el?ször t?lük). Ezek után vagy lekaszaboljuk, s a mélységbe dobjuk, vagy életben hagyjuk Kre..khm, Trayát. Megkérdezhetjük a jöv?r?l, ezután csináljunk vele amit gondolunk, nézzük végig a kis videót, majd elmondhatjuk magunkról: Én végig játszottam a KotOR2

 
A rock örök
Indulás: 2005-12-29
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak